كليپ غمناك { به هواي تو اگه باشه تحمل ميكنم } .....(من و نفسم)

كليپ غمناك { به هواي تو اگه باشه تحمل ميكنم } .....(من و نفسم)



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت16:39---4 شهريور 1394
بیا بیدار و بی تابم ، دلم آغوش می خواهد
مرا محصور کن در خود ، تنم تن پوش می خواهد

ببین دستان سردم را ، بپرس احوال قلبم را
ببوس امشب لبانم را ، که او هم نوش می خواهد

نگاهی کن به چشمانم ، بکش دستی به موهایم
فدای شانه های تو ، سر من دوش می خواهد
دلت را با دل تنگم ، یکی کن مهربان من
که حسرت های دیرینه کمی پاپوش می خواهد

اگر پر حرف و پر دردم ، غم عشق تو سنگین است
نگو ای نازنین این زن ، فقط یک گوش می خواهد

من از ابراز احساسم ، نباید دست بردارم
اگرچه چشم ظاهربین ، مرا خاموش می خواهد


g
ساعت3:44---30 مرداد 1394
آدمها می آیند
گاهی در زندگی ات می مانند
گاهی در خاطره ات
آنها که در زندگی ات می مانند
همسفر می شوند
آنها که در خاطرت می مانند
کوله پشتی تمام تجربیاتت برای سفر
گاهی تلخ
گاهی شیرین
گاهی با یادشان لبخند میزنی
گاهی یادشان لبخند از صورتت بر میدارد
اما تو لبخند بزن
به تلخ ترین خاطره هایت حتی
بگذار همسفر زندگی ات بداند
هر چه بود : گذشت
آدمها می آیند
و این آمدن
باید رخ بدهد
تا تو بدانی
آمدن را همه بلدند
این ماندن است
که هنر می خواهد ………


h
ساعت3:35---30 مرداد 1394
من از آغاز عمرم در قفس بودم
مرا از حبس و از زندان نترسانيد
من آدم ديده ام از گرگ وحشى تر
مرا از آدم و حيوان نترسانيد
من از درياى طوفانى گذر كردم
مرا از نم نم باران نترسانيد
من از همخون خود اتش به جان دارم
مرا از خنجر مهمان نترسانيد
براى حرف اخر يادتان باشد
گرانم من مرا ارزان نترسانيد....


u
ساعت3:27---30 مرداد 1394
. زندگی کاش که بر وفق مرادت باشد
آنکه از یاد تو را برد ،به یادت باشد

بعد از این از ته دل ،کاش بخندی،نه فقط
خنده بر کنج لبت، از سر عادت باشد

غم نبینی گل من! اشک نبیند چشمت
از تو در یاد همه ، چهره ی شادت باشد

آنقدر بخت به روی تو بخندد که فقط
حس هر کس که تو را دید، حسادت باشد


این همه غم که تو بر دوش کشیدی،ای کاش
جاش بر شانه ی تو، مرغ سعادت باشد.


g
ساعت3:24---30 مرداد 1394
.

برای کسی که
میفهمد
هیچ توضیحی لازم نیست
و
برای کسی که
نمیفهمد
هر توضیحی اضافه است

آنانکه میفهمند
عذاب میکِشند
و
آنانکه نمیفهمند
عذاب می دهند

مهم نیست
که چه "مدرکی" دارید
مهم اینه
که چه "درکی" دارید

مغزِ کوچک
و دهانِ بزرگ
میلِ ترکیبیِ بالایی دارند

کلماتی که
از دهانِ شمابیرون می آید
ویترینِ فروشگاهِ شعورِ شماست

پس

وای بر جمعی
که لب را
بی تامل وا کنند

چرا که

کم داشتن و زیاد گفتن
مثلِ
نداشتن و زیادخرج کردن است!

پس نگذارید

زبانِ شما
از افکارتان جلو بزند
پروفسور سمیعی
یادمان باشدکه:
"حق الناس "
همیشه پول نیست!

گاهی
"دل" است...
دلی که:
باید بدست می آوردیم ونیاوردیم!
دلی که:
باید می دادیم و ندادیم!
دلی که:
شکستیم و رهاکردیم!
دلهای غمگینی که:
بی تفاوت از کنارشان گذشتیم!
خدا
ازهرچه بگذرد ازحق الناس نمی گذرد

حواسمان باشد که:
ﺑﺎ
"ﺯباﻥ "ﻣﯿﺸود ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﺮﺩ
ﺑﺎ
ﺯباﻥ ﻣﯿﺸود ﺭﻭﺣﯿﻪ ﺩﺍﺩ
ﺑﺎ
ﺯباﻥ ﻣﯿﺸود ﺍﯾﺮﺍﺩﮔﺮﻓﺖ
با
ﺯباﻥ ﻣﯿﺸود ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮﺩ
ﺑﺎ
ﺯباﻥ ﻣﯿﺸود ﺩﻝ ﺷﮑﺴﺖ
با
ﺯباﻥ ﻣﯿﺸود ﺩﻟﺪﺍﺭﯼ ﺩﺍﺩ
ﺑﺎ
ﺯباﻥ ﻣﯿﺸود ﺁﺑﺮﻭ ﺑﺮﺩ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ شنبه 2 شهريور 1394 ] [ 3:21 ] [ رضا ]
[ ]